vineri, 25 septembrie 2009

hey!

descriere nu veti mai vedea pe acest blog, deoarece pe toate celelalte pierdeam timp pentru o simpla prezentare. so, pe scurt eu sunt Dorel, nascut la 29.iulie.1993. :) acest blog este unul universal pentru mine, adica aici veti gasi lucruri despre mine si viata mea, videoclipuri, imagini etc...si sper sa ne imprietenim usor si repede ;) accept comentarii cu critici, laude, opinii, pareri si orice altceva veti vrea voi, eu am sa va raspund prin comentarii si/sau prin postari :D

0 comentarii:

Despre...

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Transilvania, Romania
descriere? nu cred ca e nevoie daca cititi blog-ul ;) oricum...pe acest blog postez tot ce imi trece prin mintea mea ingusta si tot ce imi gandeste neuronul :)) so...nu este prea important ceea ce scriu dar poate pe unii va intereseaza si mai reveniti pe acest blog, eu va multumesc ca imi vizualizati blog-ul si astept sa va intoarceti :)

 

Design by Amanda @ Blogger Buster