sâmbătă, 26 septembrie 2009

am aflat...

ca sunt maghiar :)) stiu ca pare ciudat dar azi am facut un calcul...strabunicu' a avut o mama de natie romana si un tata ungur :) deci el e 50% , bunica e 25% , mama 17,5 iar eu 8 si ceva la % asta e din partea mamei iar din partea tatalui meu sunt 100% roman...asa ca impartim pe 8 la 2 si tam-tam sunt 4% "moghioroshag" :P deci trebuie sa ma scurg de acel sange :)) o lama aveti careva? nu fac discriminari dar nu vreau ca si la natie sa merg pe doua laturi...daca intelegeti la ce ma refer ;))

0 comentarii:

Despre...

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Transilvania, Romania
descriere? nu cred ca e nevoie daca cititi blog-ul ;) oricum...pe acest blog postez tot ce imi trece prin mintea mea ingusta si tot ce imi gandeste neuronul :)) so...nu este prea important ceea ce scriu dar poate pe unii va intereseaza si mai reveniti pe acest blog, eu va multumesc ca imi vizualizati blog-ul si astept sa va intoarceti :)

 

Design by Amanda @ Blogger Buster